Long-story-short:
Încă de când am deschis prima dată profilul lui Dragoș de pe Planified am știut care va fi direcția în care ne vom îndrepta cu campania de promovare: wedding. Discutăm despre un profil exclusiv cu fotografii de nuntă și era evident că doar așa putem avea succes. Campania a avut rezultate foarte bune, ajungând la 3.242 de potențiali clienți în cele doar câteva zile în care a rulat, înregistrând de asemenea 54 de vizite pe pagina de profil și 45 de aprecieri.
Obiectiv:
Dragoș este un fotograf drag nouă, înregistrat de mult timp pe Planified și pe care am decis chiar să-l afișăm pe homepage-ul site-ului. După cum am spus și înainte, am vrut să scoatem în evidență faptul că acesta este un fotograf de nuntă și să-i oferim o expunere mult mai mare în rândul potențialilor clienți din Iași.
Implementare:
1. Awareness & Engagement
Având în față un profil exclusiv cu fotografii de nuntă și fiind necesar să rulăm campania pe o perioadă de până într-o săptămână, și nu mai mult, a fost necesar să alegem doar câteva imagini din cele încărcate de Dragoș. Am fost subiectivi, știm, dar se pare că am făcut alegerile potrivite.
Targetul nostru principal au fost femeile și bărbații din Iași și împrejurimi care s-au logodit în ultimele 12 luni și care prezintă interes față de wedding planning și servicii de fotografie.
Am pregătit apoi și postările cu care urma să ieșim în fața publicului vizat, fiind vorba despre cum am spus și înainte de câteva fotografii alese din profilul lui Dragoș + mai multe variații de text diferite să vedem care funcționează mai bine.
Ne-am mai jucat noi apoi după câteva zile cu unele setări, am tras câteva concluzii legat de ce merge și ce nu și ne-am pregătit de pasul următor.
2. Consideration & Conversion
Aveam o oarecare bănuială (sau putem să-i spunem experiență) că am putea aduce rezultate foarte bune din Instagram, stories în special, așa că ne-am focusat mai bine pe partea asta și am pregătit mai atent postările.
Bănuiala a început să fie confirmată după câteva zile, venind rezultate din ce în ce mai bune din Instagram Stories, iar spre finalul campaniei am oprit încet celelalte poziții de reclame și am lăsat să ruleze doar stories.
Cifrele finale?
Rezultate:
3.242 → persoane care au văzut reclamele
54 → vizite pe pagina de profil de pe Planified
45 → persoane care au apreciat reclamele
01:12 → timpul mediu petrecut pe pagina de profil
Mulțumim pentru încredere, Dragoș Ionuț Prilipceanu!